כיצד מבצעים הזמנה באתר?
- בוחרים את הפריטים האהובים ומכניסים לסל הקניות. לאחר סיום בחירת הפריטים, ניתן ללחוץ על סל הקניות, לערוך את הפריטים ולהשלים את הרכישה במעבר לקופה. נרשמים לאתר, ממלאים פרטים אישיים כמו שם, כתובת למשלוח, מייל, טלפון ופרטי כרטיס אשראי לתשלום. בתום ההזמנה, תקבלו אישור למייל והפריטים האהובים בדרך אליכן 😊
האם ניתן להחזיר את הפריטים?
חשוב לנו שתהנו מהפריטים שרכשתן באתר, ולכן ניתן לבצע החזר בצורה קלה ופשוטה. אם הזמנתן פריט והוא אינו בגודל המתאים ניתן לבצע החלפה באתר. אם סתם כך לא בא לכן עליו, אפשר לפנות לשירות הלקוחות שלנו להמשך טיפול.
במידה וארצה להחליף פריט?
ניתן להחליף פריט בקטגוריה "החלף פריט" ולבחור את המידה או הפריט שתרצו להחליף.
מה קורה אם המשלוח לא הגיע?
ניתן לפנות לשירות הלקוחות לבדיקה.
תוך כמה זמן ההזמנה תגיע אליי?
אנו מתחייבים לזמן אספקה של עד 7 ימי עסקים ממועד הרכישה, אולם במקרה של עומס או חריגה מזמן זה, שירות הלקוחות יעדכן אתכם מראש.
האם יש לכם סניפים?
אין לנו סניף רשמי, יחד עם זאת, ישנם נקודות שת"פ אליהן אפשר להגיע: חנות הממוקמת בבת-ים ברחוב בלפור 44 וחנות נוספת ברחוב רוטשילד 22 בבת-ים. דרומה יותר ניתן להגיע לאשדוד ברחוב שדרות ירושלים 12, בבניין קיי טאוור.
האם ניתן לאסוף את הפריטים באופן עצמאי?
לא. הפריטים ישלחו אליכן הביתה.
במידה וארצה לבצע שינוי לאחר ביצוע ההזמנה, האם זה ניתן?
וודאי. ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולבצע שינויים בהזמנה.
פריט מסוים שראיתי אזל, כיצד אוכל לדעת מתי הוא יחזור למלאי?
הפריטים בחנות מגיעים בכמות קטנה יחסית, ולכן אין באפשרותנו לתת אומדן וצפי לגבי חזרת הפריטים למלאי. בכל מקרה, תמיד ניתן לקבל מענה דרך מערך שירות הלקוחות.
מה הטלפון של שירות הלקוחות ומהן שעות הפעילות?
אנחנו זמינים בווצאפ בין השעות – 10:00-18:00
בטלפון 052-7733237